Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

w Jaśle

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych

Email Drukuj PDF

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych

W związku rejestracją rozmów telefonicznych kierowanych do:
·  Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jaśle (PCZK) – nr tel. 13 44 823 55,
13 44 864 14

informujemy, że:

1) 
Administratorem danych zarejestrowanych w systemie archiwizacji rozmów telefonicznych jest Starosta Jasielski z siedzibą w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło;
2) 
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w ramach systemu rejestracji rozmów można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
3) 
Rejestracja rozmów telefonicznych prowadzona jest w celu:
· utrwalania i potwierdzania sytuacji dotyczących obsługi przez służby Starosty Jasielskiego zgłoszeń o wystąpieniu zdarzenia lub zagrożenia na podstawie art. 18, ust. 2 ustawy z 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, w związku z art. 6 ust 1 lit c. RODO (wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów prawa) oraz art. 9 ust. 2 lit. c RODO (ochrona żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą) – kontakt z PCZK;
4) 
Zarejestrowane nagrania przechowywane są przez okres nieprzekraczający 3 lat od momentu zarejestrowania rozmowy.
5) 
Nagrania z systemów archiwizacji nagrań mogą zostać ujawnione podmiotom, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym podmiotom kontrolującym działalność Starosty Jasielskiego oraz Policji, Prokuraturze, sądom;
6) 
Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo:
· dostępu do danych (nagrań rozmów telefonicznych) na podstawie art. 15 RODO,
· żądania usunięcia danych (nagrań rozmów telefonicznych) z jej udziałem na zasadach określonych
w art. 17 RODO,
· żądania ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO;
· cofnięcia wyrażonej zgody, jeśli przetwarzanie odbywa się na tej podstawie, na zasadach określonych w art. 7 ust. 3 RODO;
· wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) – na podstawie art. 77 RODO.
7) 
W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych w systemie archiwizacji nagrań rozmów telefonicznych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych sprawach ani do profilowania osób, których dane są przetwarzane;
8) 
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.